Wednesday 26 June 2013

TOP LEADER CIRCLE

Alhamdulillah dah 2 bulan jadi one of the partner in TLC Group.


Top Leader Circle di tubuhkan oleh suami isteri yang telah berjaya dalam perniagaan bersama Hai-O Marketing iaitu CDM Salha Zain dan CDM Al-Faath.
Menurut CDM Salha Zain, TLC is a team of aspiring omnipreneurs running virtual business from anywhere and at anytime.

CDM SALHA ZAIN & CDM AL-FAATH


Dari latar belakang yang berbeza kami bersatu hati untuk mencapai matlamat dan impian masing2 di mana kami saling  berkerjasama dan bekerja dalam kumpulan supaya tiada yang tercicir.

"We work as a team, we bond as sisters and we believe each other"

Pelbagai kejayaan yang telah di kecapi oleh TLC dan ini cukup menbanggakan kami..TLC  menjadi perhatian pihak media dan akhbar tempatan iaitu TV1, TV3, TV9, Astro Awani, The Star, New Strait Time,  Kosmo, Berita Harian dan Bernama..Kejayaan demi kejayaan telah di capai oleh TLC melalui kejayaan berkumpulan dan usahawan2 TLC menjadi perhatian dan terpilih untuk berkongsi kejayaan dan perspektif tentang fesyen oleh salah satu majalah terkemuka Malaysia iaitu Hijabista dan untuk 8 keluaran berturut-turut...


Kejayaan TLC juga turut di intai dan di kagumi oleh media antarabangsa dan telah terpilih oleh sebuah majalah online tekemuka dari New York, Amerika Syarikat iaitu "WORTY MAGAZINE"

Pada 16 February 2013, yang lalu bertempat di The Square, PUBLIKA Dutamas telah berlangsung majlis pelancaran dan perasmian SOHONISTA 2013. Seramai lebih 80 usahawan bersama-sama dalam majlis ni dan artis yang berniaga turut hadir untuk menyertai majlis ini..

Mawi dan Ekin turur serta dalam majlis ini


SOHONISTA di tubuhkan untuk membantu kaum wanita yang ingin menambah pendapatan keluarga melalui perniagaan online yang boleh di lakukan di rumah..

SOHONISTA= "SMALL OFFICE,  HOME OFFICE" ~ SOHO,
                           "UNTUK WANITA KEPADA WANITA"~ NISTA

Pada majlis ini juga TLC telah diberi pengiktirafan oleh Dato' Seri Shahrizat Abdul Jalil, Pengerusi Pembangunan Wanita dan Keluarga
Iaitu TLC di nobatkan dengan gelaran "Icon Sohonita Malaysia", kerana kejayaan usahawan TLC menjadi inspirasi kepada semua rakyat malaysia di samping membantu usahawan 2 berniaga secara online.



TLC juga di jemput untuk menjadi ahli panel dalam forum2 keusahawanan untuk para wanita dari seluruh negara anjuran sohonista malaysia.

Selain itu, TLC GROUP terpilih dan diberi penhormatan oleh syarikat Hai-O Marketing sebagai salah satu kumpulan terbaik di Malaysia. Ini juga telah melayakkan group ini mewakili syarikat untuk memberi ucapan di majlis gilang gemilang yang dianjurkan oleh syarikat iaitu "Majlis Diamond Night", pada 22 June 2013.


ICON SOHONISTA MALAYSIA CDM SALHA ZAIN

Alhamdulillah pelbagai kejayaan yang cukup memberangsakan telah di capai oleh TLC GROUP. Im proud to be one of the part in this group. I love TLC


TLC - THE MILLIONAIRES PROJECT...



Want to know about this group , you all can contact me 0194379428.


♡♡ LOVE YOUR LIFE♡♡

No comments:

Post a Comment