Thursday 20 June 2013

BIOZONE FOOD PURIFIER


"We are what we eat"

Itu yang kita selalu sangat dengar kan..tapi kita tahu apa kandungan dalam setiap hidangan yang kita makan..hahh....mesti baru nak fikir kan..Sekarang makanan yang ada depan mata kita semua bukan semua yang selamat di makan.


Tak mustahil la kanak2 pon leh mengidap kanser darah n sebagainya...yang dewasa apatah lagi, memang terdedah dengan pelbagai jenis penyakit. Menurut diagnosis doktor, kanser darah berpunca dari makanan dan minuman yang di ambil oleh kanak dalam jangka masa yang lama di mana ia mengandungi pewarna, artificial flavor, engineered hormones and etc.


Sekarang ni bahan makanan terdapat banyak 'silent killer' contohnya ayam di suntik dengan bahan pengawet untuk proses pembesaran dalam jangka masa yang singkat manakala Ikan, seafood di awet dengan menggunakan bahan pengawet 'formaldehyde' (ia merupakan agen terpenting untuk mengawet mayat) untuk mengekalkan dan menampakkan kesegaran pada bahan makanan ini.Buah-buahan dan sayur-sayuran pula di sembur dengan racun serangga untuk menghalang gangguan ulat dan serangga yang merosakkan tanaman.



Tak pelik ke tengok perubahan ketara ayam sekarang? Cuba kita fikir


So apa yang kita boleh lakukan untuk menyelesaikan masalah pemakanan kita seharian...sekarang ni macam2 teknologi ada untuk menjaga kesihatan kita sekeluarga. 

Cara terbaik ialah minimize the harmful effects by purifying and detoxifying makanan kita dengan menggunakan BIOZONE FOOD PURIFIER.




Ciri-ciri produk :
#mudah beroperasi dengan menggunakan empat mod pengawal masa mikro-pemproses untuk menentukan masa purifikasi yang berbeza (3minit/15minit/30minit/45minit)
#tidak perlu menggantikan penjana ozon dengan kerap
#penggunaan kuasa yang rendah ~35W
#100% tiub silikon bergred medika
#batu serami, yang bergred tinggi
#Plastik ABS bergred tinggi yang menentang ozon
#Mudah alih, mudah di gunakan dan mesra pengguna.


Kelebihan produk
*Selamat
*Keberkesanannya dalam menyingkirkan bahan2 pencemar daripada makanan dan memelihara nutrien dalam makanan. 
*Keberkesanan dalam mengekalkan kesegaran makanan dan menyingkirkan bau busuk
*Pelbagai fungsi purufikasi ke atas makanan - daging, ayam, ikan, buah-buahan, sayur-sayuran,  herbal, seafood
*Penjanaan ozon yang konsisten dan mesra alam..


SAMA-SAMA AMALKAN PEMAKANAN YANG SIHAT DAN SELAMAT


**For more information about this product, please contact me on my phone number 0194379428. Just call me to set an appointment :)





No comments:

Post a Comment